پس از مشکل پد شارژ بی سیم این بار ۳ Apple Watch با مشکل ظهور خطوط کنار صفحه مواجه می شود

untitled-34اپل واچ  LTE، سومین نسل از ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود که به لطف سیم‌کارت داخلی خود، نیازی به آیفون برای برقراری تماس ندارد.

ساعت های هوشمند سری ۳ این کمپانی در دو مدل LTE وGPS  تولید شده اند. مدل اول از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کند؛ ولی مدل دوم مثل مدل‌های گذشته، به آیفون نیازمند خواهد بود.

همانطور که در خبرها خوانده اید، اپل واچ سری ۳ در ابتدای عرضه با مشکلی در اتصال به شبکه LTE مواجه بود که با به روز رسانی نرم افزاری WatchOS 4.0.1 مشکل برطرف شده است.

مشکل دیگر مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم نسل سوم این ساعت است؛ چرا که اپل در زمان معرفی اعلام کرده بود که این ساعت از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره‌مند است و از آنجا که پد شارژ بی‌سیم رونمایی شده موسوم به AirPower Mat تا سال آینده در دسترس نخواهد بود، چند پد شارژ بی‌سیم ساخته‌شده توسط دیگر شرکت‌ها به عنوان جایگزین معرفی شد اما به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با برخی از این پدهای شارژ بی‌سیم سازگار نیست.

untitled-35

علاوه بر این مشکلات برخی کاربران این ساعت بروز مشکلی مبنی بر ظاهر شدن خطوط موازی در لبه نمایشگر ساعت را اعلام کرده بودند و حالا اپل وجود این مشکل را تائید نموده است.

این کمپانی بدون اعلام رسمی و بدون شرح دلیل این معضل با ارسال نامه ای به مراکز خدماتی مجاز و «جنیوس بارها» از آنها خواسته است که این مشکل را تحت گارانتی یک ساله و به صورت رایگان برای مشتریان رفع کنند. می توان حدس زد که ظاهر شدن خطوط به تجمع رطوبت در زیر نمایشگر مربوط می شود.

برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


+ 9 = 17

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top