راههایی پیشگیری و کاهش گودی کمر

kloyc2vf

  • موقع نشستن روی صندلی، کف پا را صاف بر روی زمین قرار دهید، صندلی خود را تنظیم کنید و در صورت نیاز از یک بالشتک برای پر کردن فضای خالی پشت کمرتان استفاده کنید.
  • وقتی که می‌خواهید مدت طولانی بایستید (مثل زمان شستن ظرف یا اتو کردن لباس‌ها)، یک پا را روی زمین و پای دیگر را روی یک پله، چهار پایه و یا هر چیز مشابه قرار دهید.
  • بهترین حالت برای خوابیدن، خوابیدن به پشت است، در حالی که بالشتی زیر زانو‌ها قرار گیرد. در صورتی که تمایل دارید بر روی شکم بخوابید، حتما بالشی زیر شکم خود قرار دهید.
  • پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند، موجب افزایش گودی کمر خواهد شد.
  • از تقویت عضلات شکم، باسن و کمر توسط ورزش غافل نباشید.
برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


9 − 2 =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top