۹ دستور طلایی برای لاغر شدن شکم!

شکم.gifFFFFFFFF

۱- بین وعده های اصلی غذایی ، میان وعده های کم حجمی را قرار دهید تا از گرسنگی بیش از حد شما به هنگام صرف غذای اصلی جلوگیری کنند .

۳-میوه ، سبزیجات را به  سبد غذایی روزانه خود اضافه کنید .

۴- به مرور زمان مصرف نشاسته را کاهش دهید زیرا بیشترین انباشتگی چربی  از مصرف نشاسته نشأت می گیرد .

۵- از مصرف غذاهای پر چرب دوری کنید .

۶-معمولا افراد با شروع رژیم های غذایی به طور ناخودآگاه به خود تلقین می کنند که مدام گرسنه هستند ، این حس را از خود دور کنید زیرا گرسنگی شما را چند برابر می کند و باعث می شود که رژیم  غذایی تان را نیمه کاره و بدون هیچ گونه نتیجه مثبتی رها کنید .
۷-برای بیشتر افراد، اضافه وزن از چیزهایی که در وعده های غذایی می خورند ایجاد نمی شود، بر عکس از چیزهایی است که میان وعده می خورند.مثل عادت خوردن غذاهای سرپایی وقتی که با بی خیالی رو به روی فریزر می ایستید و یا کابینت ها را می گردید.به جای آن از میان وعده های سالم مثل هویج ،کرفس،سیب، و ماست استفاده کنید.
۸- از نوشیدن چای در آخر شب یا جویدن آدامس در شب پرهیز کنید و یک زمان مثلا ۷ یا ۸شب برای خودتان در نظر بگیرید که بعد از آن نمی توانید هیچ غذایی میل کنید .

۹- مطمئن شوید که روزی حد اقل ۸ لیوان آب می خورید.آب شما را سیر نگه می دارد، انرژی می دهد و از گسترش بیماری های مختلف جلوگیری می کند. به خصوص زمان ورزش کردن نوشیدن آب اهمیت بسیاری دارد.

برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


+ 1 = 2

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top