حرکات ورزشی مناسب برای تقویت عضلات سینه

f_low-139-750x489.jpggg

برای تقویت عضلات سینه در باشگاه و منزل، این حرکات ورزشی به شما کمک میکنند:

 تمرینات مناسب در باشگاه 

تمرینات مناسب در باشگاه شامل پوش آپ، دمبل زدن با وزنه ای مناسب و دستگاه پرس سینه  که در باشگاه های بدنسازی موجود است می باشند. این ورزش ها سایز سینه را افزایش می دهند.

این تمرینات باید یک روز در میان انجام شوند تا به بافت سینه ها اجازه و فرصت رشد داده شود .

 تمرینات  مناسب در خانه 

شنا: در طی انجام این حرکت ورزشی باید کمر (پشت) و گردن صاف باشند. به آهستگی آرنج را خم کنید تا قفسه سینه در موازات زمین قرار بگیرد. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس آرنجها را صاف کنید تا به وضعیت شروع برگردید. این حرکت را ۳ نوبت و هربار ۱۰ دفعه تکرار کنید. توجه کنید که در طی این حرکت نباید درد غیرعادی احساس کنید.

پلاور دمبل: برای این تمرین به یک دمبل (یا هر وزنه ای) و یک توپ سوئیسی (یا میز) نیاز دارید. تمرین را با خوابیدن بر روی میز یا توپ شروع کنید و دقت کنید که کمر و گردن باید صاف و در یک راستا باشند همچنین  وزنه یا دمبل را با دو دست بگیرید طوری که آرنج صاف و در امتداد بدن باشد. سپس وزنه را به سمت بالای سر (روبروی صورت) بیاورید، چند ثانیه نگهدارید و به وضعیت شروع بازگردید. در صورتی که این تمرین را بر روی میز انجام میدهید دقت کنید که میز نرم باشد و تمام سطح کمر بر روی میز و کف پاها روی زمین قرار گرفته باشند.

 

 

برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


− 1 = 7

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top