لطفا گران نخرید !! تضمین خرید با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی زنبیل

Rep1-1

در بازار آشفته این روزها که قیمت ها بصورت لحظه ای در حال تغییر هستند، فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از معدود فروشگاه های کشور بود که کماکان به تعهد خود در عرضه محصولات با بهترین قیمت پایبند بود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، این فروشگاه اینترنتی با اطمینان از قیمت‌گذاری محصولات خود، همواره از مردم و مشتریان خود خواسته که قبل از هر گونه خریدی، قیمت کالاها را در فروشگاه های مختلف آنلاین و آفلاین با همدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

متاسفانه در شرایطی که بازارها ملتهب می شوند و عرضه و تقاضا در بازار دچار تغییرات اساسی می گردد، بسیاری از کسب و کارها، از برندهای معتبر گرفته تا فروشگاه های کوچک، مشتری مداری را فراموش کرده و سعی در کسب حداکثر سود دارند. اما فروشگاه اینترنتی زنبیل که از ابتدا با شعار مشتری مداری وارد بازار شده بود و عملکرد سالهای اخیر آن نیز تائید کننده این موضوع بوده است، در این روزهای حساس نیز در کنار مشتریان خود باقی مانده و اعتبار خود را به کسب سودهای مقطعی ترجیح داده است.

شواهد موجود در بازار نشان می دهد که در مقطعی که فروشگاه های دیگر فروش خود را بسته و از عرضه کالاها با قیمت‌های قبلی خودداری می‌کنند، فروشگاه زنبیل تمامی موجودی انبارهای خود را با قیمت‌های قبلی به مشتریان عرضه می کرد و این امر قطعا با آگاهی از این موضوع بوده است که جایگزینی محصولات فروخته شده با قیمتهایی به مراتب بیشتر، می بایست خریداری شود . لذا این فروشگاه عملا ثابت کرده است که مشتری برایش اهمیتی به مراتب بیشتر از کسب سودهای بیشتر داشت. امری که بسیاری از برندهای داخلی و خارجی آن را به راحتی نادیده گرفتند.

مدیر روابط عمومی این فروشگاه در آخرین اظهارنظر رسمی خود اعلام کرده است که هر چند در حال حاضر مشکلات بسیاری در تامین کالا وجود دارد، اما فروشگاه زنبیل کماکان تمام سعی خود را بکار خواهد بست تا مشتریان با اطمینان خاطر محصولات خود را با کمترین قیمت ممکن از طریق خرید اینترنتی انجام دهند.

وی در ادامه افزود که فروشگاه کلیه خریدهای مشتریان را تا ۱۰ روز گارانتی می کند که یکی از گارانتی ها، گارانتی قیمتی است. طبق اعلام این فروشگاه، چنانچه مشتری تا ۱۰ روز پس از خرید هر کالایی از فروشگاه، در فروشگاه معتبر دیگری مشاهده کرد که همان کالا با قیمت کمتری عرضه می شود، با اعلام موضوع به فروشگاه زنبیل و ارائه مستندات، در کمتر از ۲ ساعت قادر خواهد بود مابه التفاوت وجه واریزی را باز پس گیرد.

مدیر روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل این امر را صرفا جهت اطمینان بخشی به مشتریان دانسته و اعلام کرد که با این گارانتی، مشتریان زنبیل با اطمینان خاطر خرید کرده و مطمئن هستند که با بهترین قیمت ممکن، کالای مورد نظر خود را خریداری می کنید.

در ضمن مشتریان زنبیل باید توجه کنند به دلیل آن که کالاهای عرضه شده در این فروشگاه، کالاهای اصل و شرکتی، دارای گارانتی و قطعات اصلی هستند، باید مطمئن شوند کالایی که در فروشگاه دیگری نیز مشاهده می کنند دقیقا مشابه همان کالا، اصل و دارای گارانتی اصلی باشد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

با عضویت در اینستاگرام زنبیل اولین فردی باشید که از جدیدترین اخبار و رویدادهای این فروشگاه مطلع شده و ازتخفیفات و جشنواره های آن بهره مند می گردد.

برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


− 9 = 0

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top