مهم‌ترین مزیت‌های فروشگاه اینترنتی زنبیل نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی

FA_SCOTCHBRITE_061015_SOSMED-JUALAN-640

نا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، این فروشگاه که در حال حاضر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد، طی سالهای فعالیت خود عملکرد خوبی را نشان داده و مهمتر از همه اینکه توانسته، رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل فراهم و برای آنها یک تجربه خوب از خرید اینترنتی فراهم آورد. امری که نه تنها به موفقیت این فروشگاه منجر شده بلکه زمینه گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در کشور را نیز فراهم کرده است.

حال در این مطلب با جمع‌بندی نظرات کارشناسان این حوزه به مهمترین مزیت های این فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر رقبای آن می پردازیم:

۱٫ ارائه بهترین قیمت و گارانتی قیمت

بررسی سایت‌های مقایسه قیمت نشان می‌دهد که فروشگاه زنبیل در ارائه کالاهای اورجینال و دارای گارانتی اصلی همواره بهترین قیمت را ارائه کرده است. این مورد در قوانین این فروشگاه نیز گارانتی شده و بر اساس قوانین آن تمام خریدهای صورت گرفته تا ۱۰ روز پس از خرید از نظر قیمتی تضمین می‌شوند.

۲٫  تنوع بالای مدل ها و برندها

هر چند فروشگاه زنبیل از نظر تنوع محصولات نسبت به برخی از فروشگاه های دیگر تنوع کمتری دارد، اما از نظر تنوع  مدل و برند در هر محصول نسبت به تمام فروشگاه های موجود در بازار دارای برتری است. بطور مثال شما در این فروشگاه بیشترین مدل و برند را در محصولاتی مانند یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و غیره را مشاهده می کنید.

۳٫  ارسال سریع سفارشات

یکی از موارد خیلی مهم برای افرادی که خرید اینترنتی انجام می دهند آن است که سفارش خود را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند و متاسفانه بیشتر فروشگاه ها در این بخش دارای مشکل می باشند. در حال حاضر علیرغم اینکه حداقل مدت زمان ارسال سفارش در سایر فروشگاه های اینترنتی ۳ تا ۴ روز کاری می باشد، ارسال سفارشات در زنبیل حداکثر طی یک روز کاری انجام می گردد و مهمتر از همه آن که این فروشگاه، امکان ارسال ۳ ساعته سفارشات در شهر تهران و حومه را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده است.

۴٫  گارانتی خدمات پس از فروش

ظاهرا این فروشگاه از معدود فروشگاه های کشور است که سعی داشته استانداردهای کشورهای غربی را در کشور پیاده‌سازی کند. بر این اساس این فروشگاه با آگاهی از این اصل که نگهداری مشتریان سابق به مراتب ارزشمندتر و به صرفه تر از کسب مشتریان جدید است، سعی نموده خدمات پس از فروش منحصر به فردی ارائه کند که متاسفانه هیچ شرکت یا فروشگاه دیگری در کشور ارائه نمی‌کند و همین امر باعث شده که بسیاری از مشتریان آگاه این فروشگاه را نسبت به سایر فروشگاه ها ارجیحت دهند.

این فروشگاه اینترنتی بر اساس خدمتی تحت عنوان “چتر حمایتی زنبیل” به مشتریان خود اعلام می کند که در کل دورانی که محصول خریداری شده از این فروشگاه دارای گارانتی است، کلیه خدمات و پیگیری های مرتبط با گارانتی دستگاه ها بصورت رایگان توسط این فروشگاه پیگیری می شوند. به عنوان مثال چنانچه شما ریش تراشی با گارانتی ۲ ساله از این فروشگاه خریداری و این ریش تراش ۱۸ ماه پس از خرید دچار مشکل شود، با اعلام مشکل به فروشگاه، بخش خدمات نسبت به هماهنگی با شما جهت دریافت کالا در حداقل زمان ممکن اقدام کرده، سپس کالا را به خدمات پس از فروش مربوطه تحویل می دهد و پیگیر حل مشکل آن می شود، پس از حل مشکل، کالا را از خدمات تحویل گرفته و در منزل یا محل کار به شما تحویل می دهد و کل این پروسه بصورت رایگان انجام خواهد پذیرفت. این فروشگاه با این خدمت خود به شعار “فروش پایان یک معامله نیست و آغاز یک تعهد است” عمل کرده است.

جمع‌بندی نهایی آن است که فروشگاه زنبیل با هوشیاری کامل و با ارائه پکیجی کامل از کلیه خدمات مورد نیاز خریداران خود، توانسته است واقعا یک تجربه خوشایند خرید برای مشتریان خود فراهم آورد و بر این اساس سایر فروشگاه های اینترنتی کشور هم باید سعی کنند با الگوبرداری از عملکرد این فروشگاه نسبت به ارتقاء خدمات خود اقدام کنند و استقبال مردم به این بخش بیش از پیش فراهم شود.

فروشگاه اینترنتی زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

با عضویت در اینستاگرام زنبیل اولین فردی باشید که از جدیدترین اخبار و رویدادهای این فروشگاه مطلع شده و ازتخفیفات و جشنواره های آن بهره مند می گردد.

برچسب ها :
مطلب قبلی:
مطلب بعدی:

ارسال پاسخ

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلد های الزامی با (*) علامت گذاری شده اند.

*


− 4 = 1

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top